Městečko po obou březích řeky Bečvy

17. 06. 2019 19:25:22
Na jeho návštěvu si vyhraďte alespoň dva dny. Je jedním z nejznámějších turistických center v Beskydech. S dětmi se v něm určitě nudit nebudete.

Když se řekne Rožnov pod Radhoštěm, vybaví se mi Skanzen. Toto nejstarší a největší muzeum pod širým nebem bylo založeno roku 1925. Zařadili jsme se mezi více než půl milionu návštěvníků, kteří jím ročně projdou. Mezi naši povinnou letní výbavu patří jízdní kola, nevynechali jsme tedy cyklostezku Bečva. K takovéto návštěvě Rožnova je důležité počítat s ubytováním. Jako rodina s malými dětmi jsme přenocovali v mobilheim kempu jen pár metrů od zmíněné cyklostezky. Ta vede po málo frekventovaných místních komunikacích, je tudíž bezpečná i pro jízdu s dětmi. Dojeli jsme až k vodní nádrži Horní Bečva. Zpět jsme se mohli těšit „ jako domů“. U mobilního domku jsme grilovali, jelikož disponuje vybavenou kuchyní, tak i něco uvařili a na závěr dne navštívili sousedící koupaliště s řadou vodních atrakcí. Myslím, že pro ubytování s dětmi je toto ubytování naprosto dostačující. Rožnov pod Radhoštěm je východiskem do celé řady atraktivních oblastí v Beskydech a doufám, že jsme ho nenavštívili naposledy.

Autor: Martina Mičková | pondělí 17.6.2019 19:25 | karma článku: 13.97 | přečteno: 741x

Legenda, kterou nelze nahradit

Za posledních několik hodin bylo jméno Karel Gott skloňováno snad ve všech pádech. Nerada bych se opakovala. Nikdy jsem se veřejně nad smrtí žádného člověka nevyjadřovala, tentokrát musím.

3.10.2019 v 10:56 | Karma článku: 15.50 | Přečteno: 328 | Diskuse

Krakovské vodní radovánky

Krásnou metropoli Malopolského vojvodství v jižním Polsku jsme o prázdninách objevovali i z jiné než historické stránky. Zaměřili jsme se na vodní radovánky a navštívili místní aquapark. Kde že? V Krakově!

14.8.2019 v 23:56 | Karma článku: 6.50 | Přečteno: 172 |

Výhledy z 40 metrové devítihranné vyhlídkové věže

Stezka korunami stromů Lipno na mě udělala dojem. Prošla jsem už i jiné vybudované Stezky ve významných pohořích v naší republice, tuto bych nazvala matkou Evou těchto staveb.

3.8.2019 v 23:37 | Karma článku: 11.39 | Přečteno: 351 |

Novodobý fitness v Českých Budějovicích

Chtěla jsem vidět Jump arénu v jižních Čechách, která se skládá z více než 1100 m2 vzájemně propojených trampolín a sportovních atrakcí. Nakonec mi nestačilo arénu vidět, musela jsem ji prostě okusit.

29.7.2019 v 10:34 | Karma článku: 6.09 | Přečteno: 172 | Diskuse

Pavel Kynčil

La Manga del Mar Menor španělské letovisko.

La Manga je krásné letovisko v oblasti Murcia ve Španělsku. Nachází se na úzkém pásu pevniny mezi dvěma moři.

17.10.2019 v 9:52 | Karma článku: 9.54 | Přečteno: 152 | Diskuse

Aneta Toboříková

První zážitky z měsíce za barem (část klienti)

Poté, co se skončila moje práce v servisu, tak se mi podařilo sehnat si práci za barem, kde jsem šťastně strávila celý měsíc.

17.10.2019 v 9:47 | Karma článku: 13.04 | Přečteno: 429 | Diskuse

Aleš Gill

Lanovkové metro v La Pazu

Páteří MHD většího města mohou být autobusy, taxíky, maršrutky, tramvaje, trolejbusy, metro... ale měst, kde hlavní roli v dopravě obstarávají lanovky, byste napočítali na prstech pravděpodobně jen jedné ruky. Třeba takový La Paz.

17.10.2019 v 8:06 | Karma článku: 9.15 | Přečteno: 148 | Diskuse

Aneta Toboříková

Opravářkou motorek

O tom, jak jsem zase jednou měla štěstí a mohla jsem se na týden stát opravářkou motorek :-) aneb první z mnohých týdnů v Asunción

16.10.2019 v 9:50 | Karma článku: 16.85 | Přečteno: 305 | Diskuse

Tomáš Flaška

Z Regensburgu do Prahy na kole, při super počasí

Tradiční podzimní cyklovyjížďka. Plánovaná několik měsíců dopředu. To nikdo nemohl tušit jak krásně vyjde počasí. Tentokrát tři účastníci a nádherný prodloužený víkend před námi.

16.10.2019 v 8:52 | Karma článku: 20.31 | Přečteno: 385 | Diskuse
Vášnivá čtenářka, která potřebuje, aby den měl alespoň 48 hodin.